کد خبر : 18957
تاریخ : 1399/1/7
گروه خبری : سلامت

خطری بیماران دیالیزی بیمارستان عشایر را تهدید نمی‌کند

سپهرغرب، گروه خبر: سه نفر از بیماران دیالیزی مبتلابه کرونا شده‌اند همین موضوع باعث شده که سایر بیماران احساس ترس کنند و خواهان انتقال این افراد برای دیالیز به بیمارستانی دیگر شوند اما برای این افراد تخت‌ها و دستگاه‌های جداگانه‌ای انتخاب‌شده و آن‌ها در محیطی ایزوله قرارگرفته‌اند.

در شهرستان خرم‌آباد تنها بیمارستان شهدای عشایر بخش دیالیز دارد بخشی که بیماران کلیوی بایستی هر هفته حداقل 12 ساعت وقت خود را در آن بگذرانند.

بیماران کلیوی سیستم ایمنی ضعیفی دارند و شیوع کرونا در استان و تبدیل بیمارستان عشایر به محل درمان مبتلایان به کرونا باعث نگرانی این افراد شده است.

به‌طوری‌که اگر از مشکلات این بیماران را بپرسید ابتدا تمامی آن‌ها نسبت به خدمات بهداشتی این بخش گلایه‌های زیادی را مطرح می‌کنند.

رئیس بیمارستان شهدای عشایر عباس آزادی بابیان اینکه سه نفر از بیماران دیالیزی مبتلابه کرونا شدند، اظهار داشت: همین موضوع باعث شد که سایر بیماران احساس ترس کنند و خواهان انتقال این افراد برای دیالیز به بیمارستانی دیگر شوند.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ سلامی تمامی بیماران دیالیزی اقدامات بهداشتی خوبی صورت گرفته است، افزود: برای این افراد تخت‌های و دستگاه‌های جداگانه‌ای انتخاب‌شده و آن‌ها در محیطی ایزوله قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بیان کرد: با توجه به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی هیچ خطری سایر بیماران دیالیزی را تهدید نمی‌کند.

آزادی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: ساختمان دیالیز بیمارستان شهدای عشایر جدا بوده و هیچ ارتباطی با بخش نگه‌داری بیماران کرونایی ندارد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/18957