کد خبر : 22573
تاریخ : 1399/3/11
گروه خبری : ورزشی

جذب درآمد مهم‌ترین اولویت هیئت‌های ورزشی کرمانشاه

همتیان رئیس جدید کونگ‌فوکاران کرمانشاهی

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به کاهش بودجه ورزش استان در سالجاری از هیئت‌های ورزشی می‌خواهیم با جذب اسپانسر و منابع مالی سعی کنند بیشتری روی پای خود بایستند.

صابر رحیمی در مجمع انتخابات هیئت کونگ فو استان کرمانشاه که با حضور نایب رئیس فدراسیون در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، بااشاره به جهش قابل توجه زیرساخت‌های ورزش کرمانشاه در دو سال اخیر، اظهارکرد: طی این مدت تحول خوبی در حوزه ورزش استان اتفاق افتاد و توانستیم سرانه فضای ورزشی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه طی دو سال گذشته با بودجه مناسبی که در اختیار داشتیم، اقدامات خوبی در ورزش استان انجام شد، اما باتوجه به شیوع بیماری کرونا، تحریم‌ها و... امسال بودجه دریافتی ما کاهش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: براین اساس تلاش می‌کنیم تا برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان از خیرین ورزش‌یار و بخش خصوصی کمک بگیریم، کما اینکه اواخر سال گذشته توانستیم از حمایت مالی خیرین استان برای احداث 15 زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهر کرمانشاه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین از هیئت‌های ورزشی استان می‌خواهیم با توجه به کاهش بودجه امسال، سعی کنند کمتر از نظر مالی به اداره کل متکی باشند و بیشتر با جذب اسپانسر و منابع مالی روی پای خود بایستند.

رحیمی در ادامه از افزایش حضور تیم‌های کرمانشاهی در لیگ‌های مختلف ورزشی هم خبرداد و گفت: امسال نیروی زمینی ارتش یک تیم وزنه‌برداری از کرمانشاه را راهی لیگ برتر خواهد کرد، همچنین با کمک یک اسپانسر بخش خصوصی به‌دنبال حضور یک تیم از فوتبال و والیبال استان در لیگ‌های دسته اول هستیم که امیدواریم محقق شود.

وی تاکید کرد: ورزش کرمانشاه قابلیت‌های بسیار بالایی دارد و باید بتوانیم آن را بیش از پیش به ورزش ایران معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت کونگ‌فو در کرمانشاه، هیئت کونگ‌فو را از باثبات‌ترین و منظم‌ترین هیئت‌های ورزشی استان خواند و گفت: کونگ‌فوی استان طی سال‌های گذشته به‌دور از حاشیه و اختلاف بین اعضای آن رشد خوبی داشته و قهرمانان بزرگی به ورزش استان تزریق کرده است.

      همتیان رئیس جدید کونگ فوکاران کرمانشاهی

«مجتبی همتیان» در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید این هیئت انتخاب شد.

در این مجمع مجتبی همتیان تنها کاندیدای نهایی انتخابات توانست با کسب هر 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیئت کونگ فو کرمانشاه انتخاب شود.

شهروز جلیلیان و رضا منجم دیگر کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو کرمانشاه بودند که جلیلیان به نفع همتیان کنار کشید و منجم نیز با عدم حضور خود انصرافش را اعلام کرد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/22573