کد خبر : 26284
تاریخ : 1399/5/15
گروه خبری : استان‌ها

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر:فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت در کردستان خبر داد.

سردار سیدصادق حسینی اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله جدید کمک مؤمنانه از عید قربان تا عید غدیر خم با محوریت سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این مرحله از کمک مؤمنانه پیرو تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری، درباره ادامه همدلی و کمک‌های مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود.

سردار حسینی تصریح کرد: با تجربه کسب‌شده از مرحله نخست کمک‌های مؤمنانه اقدامات خوبی درخصوص شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا در این مرحله صورت گرفته است تا کمک‌ها به شکل صحیح توزیع شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: تنوع کمک‌ها در مرحله دوم بالاتر خواهد رفت و سبدهای معیشتی شامل 10 کیلو برنج، دو قوطی روغن، دو قوطی رب گوجه‌فرنگی، دو بسته ماکارونی، عدس، نخود و... است.

سردار حسینی اذعان کرد: افراد خیری که می‌خواهند در این طرح مؤمنانه شرکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات تحویل دهند.

وی گفت: ملاک ما این است که خانواده نیازمندی بدون کمک نماند و این موضوع را براساس بیانات رهبر معظم انقلاب پیش خواهیم برد و از ظرفیت تمام مردم خیر در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کردستان در پایان تأکید کرد: همه ما در هر سنگری، باید سرباز ولایت باشیم و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم تا هر روز شاهد اعتلا و توسعه همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

گفتنی است؛ در مرحله قبلی رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان، بیش از 28 هزار خانوار از بسته‌های معیشتی و بهداشتی سپاه بهره‌مند شدند.

همچنین اهدای 500 جهیزیه به ارزش سه میلیارد تومان به زوج‌های جوان نیازمند، یکی دیگر از جلوه‌های خیرخواهانه کمک مؤمنانه سپاه در کردستان در 27 اردیبهشت‌ماه امسال بود.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/26284