کد خبر : 32498
تاریخ : 1399/9/5
گروه خبری : استان‌ها

کشف 2 تُن چوب قاچاق در نهاوند

2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار کشف شد

کشف 95 رأس دام قاچاق در فامنین، دستگیری هفت متهم در رزن، کشف دو تُن چوب قاچاق در نهاوند، کشف پنج فقره سرقت در ملایر و کشف مرغ قاچاق در بهار، عناوین اخبار انتظامی استان همدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 95 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌حسن حیدری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و در اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 95 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان سه میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه دام‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

* دستگیری 7 متهم در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری هفت متهم درنتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: طرح منطقه‌ای با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان در این شهرستان با حضور پلیس‌های تخصصی و ستادی اجرا شد.

وی افزود: در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان طی 48 ساعت گذشته، علاوه‌بر دستگیری پنج خُرده‌فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر، دو سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نتیجه اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

* کشف 2 تُن چوب قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل دو تُن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران بخش انتظامی گیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی بیان کرد: روز گذشته مأموران بخش انتظامی گیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری امکانات سازمانی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو تُن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 100 میلیون ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

* پایان کار سارق اماکن خصوصی با کشف 5 فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پایان کار سارق اماکن خصوصی با کشف پنج فقره سرقت در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر ملایر این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام 24 ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی توسط مأموران این پلیس، سرانجام مخفیگاه این سارق مشخص و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این سارق دستگیر شد.

سرهنگ سلگی با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده سابقه‌دار بوده، افزود: با تشکیل پرونده این متهم تحویل مراجع قضائی شد.

* کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 900 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/32498