کد خبر : 35771
تاریخ : 1399/11/5
گروه خبری : ورزشی

دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون در کرمانشاه برگزار شد

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون دور رفت در بخش آقایان شد، این مسابقات با حضور سه تیم در سالن تخصصی شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد.

آرش بیدل در این باره اظهار کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بدلیل شرایط ویژه کرونایی و محدودیت‌های مقرر شده در تاریخ دوم بهمن ماه سال‌جاری به صورت یک روزه و در غالب سه تیم از استان‌های کرمانشاه، کردستان و تبریز به میزبانی در سالن تخصصی شهید اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: نتایج این مسابقات به این صورت است که تیم نماینده کرمانشاه در اولین بازی خود با نتیجه نزدیک 2 بر سه مغلوب تیم طلوع پلاست پرشین تبریز و در دومین بازی خود توانست تیم نماینده کردستان را با نتیجه سه بر 2 شکست دهد.

رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه در رابطه با مسابقات دور رفت و برگشت، گفت: دور برگشت این رقابت‌ها در تاریخ نهم بهمن‌ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور در شرایط کرونایی، گفت: این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستورالعمل‌های فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد و در مجموع وضعیت قابل قبولی داشتیم و راضی بودیم.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/35771