کد خبر : 36429
تاریخ : 1399/11/19
گروه خبری : ورزشی

قهرمانان بدمینتون جام فجر استان همدان معرفی شدند


سپهرغرب، گروه ورزشی: برترین‌های مسابقات بدمینتون گرامیداشت جام فجر استان همدان روز شنبه و با پایان این رقابت‌های 2 روزه در سالن ورزشی شهر همدان، معرفی شدند.
این دوره از پیکارها با حضور 60 ورزشکار در پنج رده سنی از شهرهای همدان، ملایر و بهار به مدت 2 روز در سالن ورزشی حجاب برگزار شد.
در این دوره از مسابقات و در رده سنی نونهالان، «مهدیار فرمانی، نیکان سوری، امیررضا بشری - مهدی منافی» به ترتیب اول تا سوم شدند و رده سنی نوجوانان نیز «حسام رحمانی و عرشیا ادیب پور» به تریبت در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و «وحید محمودی و محمد آریان بتوئی» نیز به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در رده جوانان «مبین دهبانی» مقام نخست را از آن خود کرد، «امیررضا یعقوبی» برسکوی دوم و «آرمین ترک و محمد سرمیلی» نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در مسابقات رده سنی بزرگسالان زیر 35 سال نیز «سعید روحی و امین گروسیان» به ترتیب اول و دوم شدند و «علی پرخو و یاسین ترابی» نیز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.
در رده زیر 35 سال دوبل نیز «مبین دهبانی، علی پرخو، علی جهانگیری، سعید روحی، امیر مهدی راعی و مهدی توتونچی نیز عناوین برتر (اول تا سوم) را از آن خود کردند.
رقابت‌های رده سنی 35 تا 45 سال دوبل پیشکسوتان نیز با قهرمانی «امیر نادری و مهدی توتونچی» به پایان رسید، «جلال وفایی و بهروز نوروزی» مقام دوم و «امیرحسین نجومی و فرهاد احمدی» نیز سوم شدند.
در رده سنی بالای 45 سال پیشکسوتان دوبل نیز «محمدرضا رجبی و سعید پاک نژاد» عنوان نخست را از آن خود کردند و «مسعود بابکیان و علیرضا کریمی جاوید» در رده دوم و «امیر حیدری و علیرضا ورشوچی» نیز در رده سوم قرار گرفتند.
نفرات برتر رده‌های مختلف سنی این دوره از مسابقات بدمینتون استان همدان، لوح و نشان قهرمانی دریافت کردند.
هم اکنون 500 بدمینتون باز در سطح استان همدان فعالیت دارند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/36429