کد خبر : 50696 تاریخ : 1400/10/14 گروه خبری : اندیشه |
|
حمله سایبری به فروشندگان بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی |
|
کارگردان بازی فرمانده «مقاومت؛ نبرد آمرلی» با ذکر این نکته که در طی دو سال، 47 جوان بسیجی علاقهمند به حاج قاسم تلاش شبانهروزی کردند تا این بازی به سرانجام رسد، گفت: همزمان با آغاز رسمی عرضه این بازی به ما خبر رسیده که حملات سایبری شدیدی به عرضهکنندگان و فروشندگان این بازی در حال انجام است که خبر از اهمیت این ماجرا در فضای مجازی دارد. مهدی جعفری این مستند را روایتی 150 دقیقهای از 70 سال مواجه ایران در منطقه با محوریت حاج قاسم معرفی کرد که از شب 13 دیماه در شبکه نمایش خانگی و از روز بعد در رسانه ملی پخش آن آغاز خواهد شد. عجیب است که اجازه انتشار تصویر حاج قاسم را در فضای مجازی نداریم! در ادامه این مراسم مسلم معین رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این نکته که هنوز داغ حاجقاسم برای ما تازه است و این روزها همه دچار یک اندوه و حزنی همراه با خشم و انتقام هستیم، گفت: به تأسی از فرمایشات دیروز حضرت آقا، مسببین این حادثه حتماً قصاص دنیوی آنها خواهند دید گرچه این یک انتقام راهبردی است. معین ادامه داد: در محاصره بودن مردم ایران در فضای مجازی غم دیگری است و این یک تحقیر تاریخی برای مردمی است که افرادی مانند حاجقاسم دارند. خیلی عجیب و غریب است که ما با همه امکاناتی که در این حوزه داریم اجازه انتشار تصویر حاجقاسم را در فضای مجازی نداریم و مایه تعجب من است که مسئولان فضای مجازی کشور چگونه این فضا را تحمل میکنند. رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به استفاده عموم مردم از امکانات فضای مجازی از قبیل حمل و نقل، تلفن همراه و یا خرید از فروشگاههای بومی در این فضا گفت: کار در حوزه زیرساخت این فضا هم یک امر نشدنی نیست اما شاهدیم که در این حوزه یک تغافل تاریخی اتفاق افتاده است. معین افزود: فضای سایبر یک فضای کنترل و رهبری است که معمولاً به اشتباه به فضای مجازی ترجمه میشود که همه این غفلتها در ادامه همین مسیر پیش میآید. مسلم معین با گلایه از مسئولان گذشته و حال حوزه فناوری ارتباطات گفت: ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبستهایم و من به مسئولان این حوزه در گذشته عرض کردم که شما در این حوزه خیانت کردید و به مسئولان حال حاضر نیز این پیام را میدهم که نان شب و امنیت فضای مجازی مردم را وابسته به آمریکا نکنید. معین در ادامه با ذکر این نکته که ما وظیفه داریم تا در عرصه فضای مجازی از ظرفیتهای یکدیگر آگاهی پیدا کرده و یاری رسان هم باشیم، گفت: رسیدن به این توانمندی و تولید تخصصی بازی در مسیر همان افزایش ظرفیتهای فضای مجازی است. راهبرد کلان انقلاب اسلامی بحث راهبرد دفاعی است و ما در بازی فرمانده مقاومت تلاش کردیم تا این راهبرد دفاعی را تبلیغ کنیم. دوران بزن در رو در فضای مجازی به پایان رسیده و ما به هیچکس در این فضا اجازه نخواهیم داد تا کیان خانوادههای ایرانی را به خطر بیاندازد. |
لینک | |
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/50696 |