کد خبر : 59903 تاریخ : 1401/6/19 گروه خبری : کاردانش |
|
توسعه هوشمند کسبوکار با مدیریت بودجه در فضای دیجیتال ممکن شد |
|
اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیتهایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت میگیرد، اطلاق میشود. در واقع تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام صورت میگیرد، دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. با توجه به رشد استفاده عموم مردم از ابزارهای دیجیتال به خصوص شبکههای اجتماعی و به تبع آن رشد تقاضای شرکتها به حضور و فعالیت در این فضا و همچنین فراهم بودن امکانات برای صادرات سرویسها، شرکتهای دانشبنیان و خلاق زیادی به این حوزه ورود کردهاند. بازاریابی دیجیتال حوزه محوری فعالیت شرکت راهکار خلاق مهتاب، دیجیتال مارکتینگ با تمرکز روی شبکههای اجتماعی و اطلاعات آنها است. به این شکل که متناسب با نیاز مشتریان در فضای دیجتال، استراتژیها و راهکارهای مختلف توسط این شرکت، طراحی و اجرا میشوند. تا به امروز بالغ بر 400 پروژه موفق برای بیش از 50 مجموعه در زمینههای مختلف دیجیتال مارکتینگ انجام شده و تمرکز در حال حاضر برای ارائه سرویسها به کشورهای اروپایی و کامل کردن سرویسها برای کاربران داخلی است. امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت را دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در شبکههای اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند. امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شدهاند که شرکتها به این شیوه به عنوان راهی مهم برای توسعه خود نگاه میکنند. هدفمند سازی تولید محتوا پلتفرم آنالیز شبکههای اجتماعی نیز با آنالیز عملکرد در اینستاگرام تولید محتوا را هدفمندتر میکند و با استفاده از مهمترین اطلاعات شبکههای اجتماعی، مؤثرترین استراتژیهای ممکن را در راستای رشد کسب وکار خود به کار میبرد. همچنین این سرویس به کسب و کارهای کوچک که قصد فعالیت در شبکهها اجتماعی را به صورت تخصصی دارند، مشاوره ارائه میدهد. با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته و امروزه هر کسب و کاری با توجه به شرایط و موقعیت خود، دلایلی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ دارد. |
لینک | |
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/59903 |