کد خبر : 61242
تاریخ : 1401/7/23
گروه خبری : شهر

نخستین فرش گل‌های پاییزه در ملایر گسترده شد

شهردار ملایر هدف از اجرای این طرح را بهبود زیبایی‌ بصری، افزایش حس سرزندگی و شادابی در بین شهروندان و ایجاد منظره‌ای چشم‌نواز دانست و اظهار کرد: یکی از خلاقیت‌های طراحان در سر زندگی یک فضا، ایجاد فرش گل و گیاه برای جذب مخاطب است.
مجید فرجی ادامه داد: این فرش گل زیبا که تاروپود آن را بیش از دو هزار و 500 گلدان گل‌های داوودی و کلم زینتی تشکیل می‌دهد، برای نخستین‌بار با وسعت 45 متر مربع در محوطه بوستان تاریخی سیفیه گسترده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرش گل دیدن کنند.
فرجی تغییر چهره شهر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز شهری و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر را از اولویت‌های شهرداری ملایر برشمرد و گفت: هم‌زمان با آغاز فصل پاییز بیش از 9 هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از 15 هزار بوته گل داوودی در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است.
شهردار ملایر نقش شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی زیبا و باطراوت در فصل پاییز در نقاط مختلف شهر انجام می‌دهد و از شهروندان گرامی تقاضا داریم در حفظ زیبایی سیمای شهری و نگهداری فضای سبز با شهرداری همکاری کنند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/61242