کد خبر : 66666
تاریخ : 1401/12/9
گروه خبری : زیست بوم

احیای معدن B4 شهرستان محلات بعد از سه سال توقف

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در راس هیئتی متشکل از بازرس کل استان مرکزی، دادستان و فرماندار محلات از معدن B4 و سیستم مانیتورینگ معادن عباس‌آباد در این شهرستان بازدید کرد.
در پی این بازدید، معدن B4 منطقه عباس‌آباد بعد از سه سال توقف دوباره فعال و پروانه بهره برداری به منظور شروع عملیات برای بهره بردار جدید صادر شد.
ذبیح‌الله خدائیان در نشست شورای اداری شهرستان محلات گفت: تغییر الگوی برداشت از معادن به صورت حجمی اقدام مثبتی است که باید سایر معادن نیز به آن توجه کنند.
وی افزود: حرکت معادن بر اساس برنامه مدون می‌تواند به خوبی مشکل اشتغال و نقدینگی طرح‌های عمرانی شهرستان‌‌ها را برطرف کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم خدمت صادقانه به مردم تاکید و اظهار کرد: مسوولان در نظام اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند و نهایت تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به مردم به کار گیرند.
خدائیان بیان کرد: دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و نشانه گرفتن معیشت مردم در تلاش هستند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند و در این مسیر اگر مسئولی کوتاهی کند،این ناکارآمدی به پای نظام نوشته می‌شود.
وی شاخصه مدیریتی در نظام را جهادی بودن مدیر دانست و گفت: مدیری که می‌خواهد جهادی باشد باید خود را وقف مردم کرده و دشمن شناس باشد.
خدائیان با اشاره معادن محلات اظهار کرد: قانون‌گذار حقوقی را شهرستان درخصوص معدن پیش‌بینی کرده که این حقوق باید واریز شود و در اختیار استان قرار گیرد و اگر حقوق دولتی معادن در اختیار فرمانداری قرار گیرد، مشکل اقدامات عمرانی و جاده‌ای نخواهیم داشت.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/66666