کد خبر : 67176
تاریخ : 1401/12/22
گروه خبری : سلامت

موافقت وزارت بهداشت با تخصیص 100میلیارد ریال برای 2 پروژه بیمارستانی در ایلام

علی‌اکبر بسطامی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: 40میلیارد ریال از این اعتبار برای بیمارستان ملکشاهی و 60میلیارد ریال نیز برای بیمارستان رازی از محل اعتبارات قانون بودجه1401 در اسفندماه سال جاری تخصص یافته است.
وی افزود: این در حالی است که، مهرداد اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در نامه‌ای از موافقت وزارت بهداشت با تأمین اعتبار شبانه‌روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول به‌منظور توسعه ارائه خدمات در این مرکز، استخدام 24 نفر نیرو خبر داده است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این نامه افراد استخدامی شامل پزشک، دندانپزشک، مراقبت سلامت دهان، پرستار، کارشناسان سلامت ناظر (بهداشت عمومی با گرایش بیماری‌ها)، علوم پزشکی (کارشناس یا کاردان)، رادیولوژی، فناوری اطلاعات سلامت (پذیرش)، تغذیه، سلامت روان، سرایدار و نگهبان هستند.
بسطامی اظهار کرد: تأمین آمبولانس، تأمین اعتبار هزینه‌های توسعه زیرساخت فیزیکی و تجهیز، به مبلغ حداقل دو تا 25 میلیارد ریال و هزینه‌های نگهداری سالانه حداقل به مبلغ 20 میلیارد ریال از محل منابع پایدار نیز تأمین می‌شوند.
وی پیش از این در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان املاک بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولین شهرستان ملکشاهی برگزار شده بود، از تأمین اعتبار مورد نیاز جهت احداث بیمارستان شهرستان ملکشاهی به مبلغ 450 میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان و برگزاری مناقصه این بیمارستان خبر داد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/67176