کد خبر : 67297
تاریخ : 1401/12/24
گروه خبری : ورزشی

تنور فوتسال خبرنگاران همدانی گرم‌تر شد

فرشید گلمحمدی در گفت‌وگو با جمع ورزشی‌نویسان همدانی اظهار کرد: تقریباً از سال 90 به‌طور مسنجم تیم فوتبال و فوتسال خبرنگاران همدانی شکل گرفته و طی این 10 سال اتفاقات زیادی در عرصه‌های مختلف صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف تشکیل این تیم ایجاد روحیه نشاط در بین همکاران رسانه‌ای بوده است، خاطرنشان کرد: شاکله اصلی تیم رسانه ورزش همدان را کارکنان رسانه‌های فعال استان تشکیل دادند و طی این مدت ضمن حضور در رقابت‌های رسمی عناوینی هم کسب شده و همچنین در چندین دیدار خیریه هم حضور داشتیم.
سرپرست تیم فوتسال «رسانه ورزش» خبرنگاران همدان یادآور شد: در گذشته تیم رسانه ورزش همدان به‌صورت هم‌زمان در دو رشته فوتبال و فوتسال فعالیت داشته است، اما به‌تازگی با مشورت بزرگ‌ترهای تیم بنا را بر تشکیل تیم فوتسال و برگزاری تمرینات منظم زیر نظر مربی دارای مدرک و صاحب سبک گذاشتیم.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل ما در همدان نداشتن سالن مناسب تمرینی است که با رایزنی‌های انجام‌شده امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره ورزش و جوانان یک سانس ثابت در یکی از اماکن داخل شهر هماهنگ شود تا از ابتدای سال 1402 با شکل بهتری تمرینات خود را پیگیری کنیم.
گلمحمدی با اشاره به اینکه درصورت فراهم شدن شرایط لازم نخستین دوره مسابقات خانه‌های مطبوعات ایران جام شهدای رسانه در سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: با اعلام خانه مطبوعات کشور این رقابت‌ها قرار است سال آینده با حضور حداقل 16 تیم در یکی از استان‌ها برگزار شود و تیم فوتسال رسانه ورزش همدان برای این رقابت‌ها خود را آماده می‌کند.
وی ادامه داد: برای تشکیل و ادامه فعالیت هر تیم ورزشی بودجه مناسب برای البسه، دستمزد مربی و هزینه‌های جاری لازم است که در نخستین رایزنی و اقدام جناب مسعود جواندل صاحب امتیاز مجموعه رسانه‌ای سپهرغرب و همچنین شرکت علیصدر بخشی از هزینه‌های تیم را تقبل کردند که وظیفه دارم از هر دو این بزرگواران تشکر کنم.
سرپرست تیم فوتسال «رسانه ورزش» خبرنگاران همدان یادآور شد: مذاکره با یکی از مربیان فوتسال همدان صورت گرفته که در آینده نزدیک با امضای قرارداد با وی دور جدید تمرینات تیم فوتسال شکل بهتری خواهد گرفت.
وی در پایان ضمن تشکر از هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان همدان خاطرنشان کرد: این تیم متعلق به هیچ گروه خاصی نیست و درب سالن تمرین به روی همه عزیزانی که به هر دلیل با مجموعه‌های رسانه‌ای استان همکاری و ارتباط دارند، باز است و مشتاق هستیم تا از همه عزیزان در این تیم حضور داشته باشند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/67297