کد خبر : 74507
تاریخ : 1402/7/19
گروه خبری : زیست بوم

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان:

6 پروژه آبرسانی روستایی کردستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

محمد فرهاد اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستای ینگی‌کند و غیبی‌سور دیواندره به ترتیب با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و 15 میلیارد ریال اعتبار و 60 درصد پیشرفت و 12 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک در ابتدای سال 1403 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پروژه حفر چاه روتاری دشت نی مریوان از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار روستایی با اعتبار 12 میلیارد ریال در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای قجور و جیران شهرستان بیجار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان بیجار و آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار روستایی با 60 درصد پیشرفت و 20 میلیارد ریال اعتبار در شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای خانم‌آباد و زرین جوب کامیاران از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان کامیاران با 60 درصد پیشرفت و 50 میلیارد ریال اعتبار در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه حفر چاه نیمه‌عمیق روستای خیرآباد کامیاران از محل طرح کاهش هدر رفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و 20 میلیارد ریال اعتبار در ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/74507