کد خبر : 76290
تاریخ : 1402/9/4
گروه خبری : سلامت

سنجش سلامت نوآموزان همدان از چهارم آذرماه

رسول شیدایی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود سال 1403ـ 1402، اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی حضور داشتند که قرار شد مراکز دارای نیروی انسانی کافی، از چهارم آذرماه پذیرای نوآموزان و والدین برای سنجش باشند.

وی افزود: والدین پس از نوبت‌گیری الکترونیکی از سامانه my.medu.ir و یا از طریق پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت، با در دست داشتن شناسنامه خود و نوآموز، یک عکس از نوآموز و برگه چاپ‌شده نوبت‌گیری، به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی‌های صورت‌گرفته با علوم پزشکی مقرر شد والدین پس از مراجعه به مرکز جامع سنجش، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و ادامه فرآیند معاینات بالینی را پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از جذب 23 مربی گفتاردرمان و کاردرمان در راستای تکمیل کادر تخصصی آموزش‌وپرورش استثنایی خبر داد و گفت: در ادامه فرآیند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربیان گفتاردرمان و کاردرمان، مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی 23 نفر از افراد واجد شرایط علمی و عمومی توسط مصاحبه‌گران تخصصی گفتاردرمانی، کاردرمانی و مشاوره، انجام شد.

شیدایی خاطرنشان کرد: در این مرحله افرادی که در مراحل مختلف مصاحبه‌ها و گزینش حد نصاب لازم را کسب کنند، برای ادامه مراحل استخدامی به واحد امور اداری و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان معرفی خواهند شد.

 

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/76290