کد خبر : 79698 تاریخ : 1402/12/1 گروه خبری : رسانه |
|
درکافهرسانه های نمایشگاه چه خبر است؟ |
|
احسان حامدمقدم راجعبه کافه رسانه و حضور انسان رسانهها در نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکرد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای ایران به نمایشگاه رسانههای ایران و توجه بیشتر به رسانههای نوین، سه فضای اشتراکی کاربر محور به نام کافه رسانه برای حضور انسان رسانهها و رسانههای کاربر محور در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفتیم. وی ادامه داد: کافه رسانه 1 و کافه رسانه 2 (جمعسپاری رسانهها) همچنین فضای اشتراکی و تعاملی برای ارتباط انسان رسانهها با مخاطبان خود در نمایشگاه دایر است، این فضای اشتراکی برای انسان رسانههایی است که علاقمند هستند در نمایشگاه شرکت و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و هیچکدام از آنها به تنهایی غرفهای در نمایشگاه ندارند. مدیر اجرایی بیستوچهارمین دوره نمایشگاه رسانههای ایران افزود: همه فعالان فضای مجازی و رسانههای انسان محور میتوانند از فضاهای اشتراکی در کافه رسانههای نمایشگاه استفاده کنند و حضور در نمایشگاه برای فعالان رسانه کاملاً رایگان است و کافه رسانهها در اختیار هیچ فردی قرار نگرفته است و فضای اشتراکی عمومی است. حامدمقدم در تعریف انسان رسانه یادآور شد: در کافه رسانههای نمایشگاه رسانههای ایران چهار کارگاه انتقال تجربیات موفق فعالان رسانهای و انسان رسانهها را برگزار میکنیم؛ علاقهمندانی که میخواهند از تجربیات انسان رسانهها استفاده کنند و در این مسیر فعالیت کنند میتوانند در این کارگاهها شرکت کنند. همچنین برگزاری مناظرههای انتخاباتی از جمله برنامههای کافه رسانهها در نمایشگاه رسانههای ایران است. وی ادامه داد: دورهمی فعالان رسانه از جمله اتفاقهایی است که در کافه رسانه رخ میدهد. تقدیر از انسان رسانههای فقید از دیگر برنامههای کافه رسانه است. |
لینک | |
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/79698 |