کد خبر : 80505
تاریخ : 1402/12/21
گروه خبری : جامعه

میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌های مسافری مستقر می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری عمومی استان گفت در این طرح، کارکنان آموزش‌دیده و آشنا به حقوق مسافران به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می‌کنند.

مهرداد آهکی بیان کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه‌های سپهتن و داپ به‌صورت شبانه‌روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه‌ها یا میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری گزارش نموده و یا می‌توانند از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان در پایان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافران، صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد سفری ایمن و راحت برای هموطنان در ایام نوروز برشمردند.

 

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/80505