کد خبر : 81721
تاریخ : 1403/2/4
گروه خبری : استان‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد:

رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

جاسازی مواد مخدر در شانه تخم مرغ

سرهنگ عباس عزیزی روز سه‌شنبه اظهار کرد: بیشترین میزان کشفیات مربوط به تریاک بوده، کشف این نوع مواد مخدر سال جاری 40 درصد افزایش داشته است.

وی ابراز کرد: در این مدت 77 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی، سنتی و روانگردان در چهار عملیات پلیسی در مسیرهای شریانی این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اضافه کرد: هشت قاچاقچی مواد مخدر شامل پنج مرد و سه زن با بهره‌گیری از اصل غافلگیری در این عملیات دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند؛ همچنین پلیس در این عملیات‌ یک دستگاه نیسان و چهار دستگاه خودرو سواری توقیف کرد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به شگردهای مختلف قاچاقچیان مواد مخدر، بیان کرد: یکی از قاچاقچیان اقدام به جاسازی مواد مخدر در شانه تخم مرغ کرده بود که این محموله کشف و خودرو توقیف شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک راننده نیسان مواد مخدر را در قسمت میانی خودرو تعبیه و آن را از این طریق می‌خواست جابه‌جا کند که در دام پلیس گرفتار شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بیان کرد: دو خواهر با این باور که پلیس به بانوان شک نمی‌کند، قصد انتقال چهار کیلوگرم تریاک به مقصد همدان را داشتند که آن‌ها هم دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی تأکید کرد: برخی قاچاقچیان نیز ساعات شب را برای انتقال محموله مواد مخدر انتخاب کرده بودند و فکر می‌کردند پلیس در این ساعت حضور کمتری در مسیرها دارد، درحالی که پلیس 24 ساعته آماده دریافت گزارش‌ها و رصد مسیرها است.

وی بیان کرد: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی پلیس و بهره‌گیری از اصل غافلگیری هر چهار محموله بدون هیچگونه درگیری توقیف شده و قاچاقچیان در تور پلیس گرفتار شدند.

این مقام مسئول انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در حوزه مواد مخدر را از طریق تلفن 110 یا تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شماره تلفن 21822136 اطلاع‌رسانی کنند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/81721