کد خبر : 82451
تاریخ : 1403/2/23
گروه خبری : اقتصادی

پالایشگاه شازند با شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا تفاهمنامه همکاری امضا کرد

مجید رجبی روز یکشنبه افزود: بر اساس این موافقت‌نامه دو شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند و شرکت اکسیر نوین فرایند آسیا موافقت کردند تا با همکاری و مشارکت یکدیگر و تحت برند شرکت مجری در راستای تولید پکیج کاتالیست های واحد RCD و تولید کاتالیست های GHT از نوع COMO برای دیزل یورو ۵ همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند همچنین از انعقاد تفاهمنامه با پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و گفت: بر اساس این موافقت‌نامه پژوهشگاه صنعت نفت مقرر شده تا نسبت به اجرای مدلسازی و بهینه سازی مصرف انرژی در ۱۵ کوره ی در شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند ظرف مدت یکسال اقدام نمایند .

رجبی انعقاد قرارداد با شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد جهت خدمات مشاوره در خصوص تبدیل C۴ مازاد و OFF GASواحد RFFC به محصولات با ارزش افزوده را یکی دیگر از دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی نفت برای شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی بیان کرد: بر اساس این قرارداد شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد مقرر شده تا نسبت به ارایه خدمات مشاوره در خصوص تبدیل C۴ مازاد و OFF GASواحد RFFCبه محصولات با ارزش افزوده اقدام کند.

شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) تولیدکننده بنزین یورو ۴ و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز راه‌اندازی شد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/82451