کد خبر : 82949
تاریخ : 1403/3/6
گروه خبری : استان‌ها

استاندار کردستان؛

شرکت در انتخابات مصداق وفاداری به نظام است

اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در نشست با حضور فرمانداران استان در سنندج اظهار کرد: مسیر اداره کشور بعد از فقدان رئیس جمهور بر اساس حاکمیت قانون در ایران و با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی استمرار دارد و از هفته آینده با تدبیر و به‌صورت فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده، آماده خواهیم شد.

وی از فرمانداران خواست تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم در استان را بکار گیرند و در حوزه زیرساختی مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهادت ناباورانه سید‌الشهدای خدمت، ماتمی بزرگ و سایه‌اش بر ایران اسلامی سترگ و سنگین بود، حضور میلیونی مردم سراسر کشور در تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت را بیانگر ارادت مردم به شهدا دانست.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: به لطف الهی شرایط کشور بسیار باثبات است و بدون هیچ مشکلی در اوج کیفیت با حضور میلیون‌ها نفر از مردم در کمال عشق و احساس، شهیدان راه خدمت بدرقه شدند.

وی با اشاره به واکنش‌ها به شهادت رئیس جمهور ادامه داد: رسانه و صداوسیما شاید گوشه‌ای اندک و محدودی از جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشان داده باشند و هیچ رسانه‌ای نتوانسته کیفیت حضور مردم همیشه در صحنه را به تصویر بکشد چراکه باید در بین جمعیت بود و شور و احساس عاطفی همه طیف‌های اجتماعی در این تشییع جهانی را مشاهده کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم استان هیچگاه نگاه ویژه رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را به این استان فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: هنگامی که خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اعلام شد، مردم استان در مسجد جامع سنندج با گریه و زاری و حسرت به عزاداری پرداختند و ما نیز همواره جز عشق و شور از سوی مردم چیز دیگری ندیدیم.

زارعی‌کوشا یادآور شد: خدا را شاکریم مردم قدرشناسی داریم که همواره وفاداری خود را به دولت سیزدهم با مشارکت گسترده و همدلی صمیمانه به‌ویژه در مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه نشان دادند.

وی با اشاره به تدابیر رهبری در ایجاد آرامش در ساعات اولیه وقوع حادثه مذکور، افزود: رهبری همواره تأکید داشته‌اند که ما در طوفان‌ها هوشیار باشیم که کشورمان دچار تلاطم نشود و مردم با این دلگرمی و اطمینان، اعتماد به معظم‌له در وجودشان نهادینه شده است.

استاندار کردستان یادآور شد: بدون شک اداره امور کشور همواره به گونه‌ای خواهد بود که شرایط روز به‌روز بهتر و حرکت به سوی فتح قله طبق فرموده رهبر استمرار پیدا کند.

زارعی‌کوشا تکالیف مسئولان با نگاهی به اتفاقات اخیر را روشن بیان کرد و گفت: همچنان که فضای کشور به تدبیر رهبری حکیمانه اداره خواهد شد و کارها طبق روال عادی ادامه دارد، در استان نیز به تبع کشور، این راه تداوم خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه با نگاه انقلابی و مدیریت جهادی با قوت کارهارا ادامه می‌دهیم، بیان کرد: تا روزی که مسئولیت داریم به وظیفه خود عمل می‌کنیم و همه جلسات و برنامه‌ها با قوت برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی از عمق وجود برای حل مشکلات استان کردستان تلاش کرد، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افتتاح طرح‌های عمرانی، پیگیری مسکن ملی، سفرهای شهرستانی و دیگر امور با قوت در استان ادامه خواهد داشت.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه عشق خدمت به مردم کردستان در وجود شهید جمهور موج می‌زد، اضافه کرد: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه به کردستان ویژه بود و این گفته شعار نیست کما اینکه از 47 سفر استانی رئیس جمهور، سه مورد آن به کردستان بود و در تدارک سفر چهارم بودیم.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/82949