کد خبر : 82953
تاریخ : 1403/3/5
گروه خبری : ایران و جهان

تلاش‌ شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی برای تحقق وعده‌ها

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه آیین بزرگداشت خادم‌الرضا شهید جمهور، حضرت آیت‌ الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در مصلی بزرگ المهدی (عج) شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رحلت جانگذار و شهادت‌گونه حضرت آیت‌ الله رئیسی و سایر شهدای خدمت را به همه هموطنان و خانواده شهدای گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی حضرت آیت الله رئیسی، اخلاص و پشتکار ایشان بود؛ خدامحوری، مردم‌داری و نیز ولایتمداری در قالب اطاعت از مقام معظم رهبری در این شهید بزرگوار متجلی بود و این ویژگی‌های بزرگ هر لحظه در رفتار و اخلاق او مشهود بود.

اسلامی گفت: وی به معنای واقعی کلمه به دنبال حل مشکلات جامعه و مردم بودن و در تمام پست‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشتند همواره شبانه‌روز به فکر خدمات‌رسانی به مردم بودند. ایشان به عنوان رئیس جمهور کشور اصلا استراحت نداشتند و همیشه در تلاش بودند تا به وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم داده شده حتما عمل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عنوان کرد: در این سال‌ها سفرهای استانی متعددی برای رسیدگی به خواسته‌ها و حل مشکلات مردم انجام دادند و همواره پیگیر تمام مصوبات و چگونگی انجام شدن و یا چرایی نشدن آن‌ها بودند. دور دوم سفرهای استانی نیز برای انجام تعهدات به مردم انجام می‌شد.

اسلامی تاکید کرد: اخلاص فقط مبتنی بر بیان نیست بلکه با انجام وعده‌ها و قول‌ها محقق می‌شود. آگاهی، ایمان، پشتکار و پیگیری اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری جزو ویژگی‌های بارز حضرت آیت الله رئیسی بود که ایشان را تبدیل به الگو برای جامعه کرده بود.امیدوارم خداوند متعال ایشان را با پیامبر و اولیای الهی محشور کند.

وی تصریح کرد: ان‌شاء‌الله شهید حضرت آیت الله رئیسی، شهید حضرت آیت الله آل هاشم، شهید امیرعبداللهیان،‌ شهید رحمتی، شهید موسوی و خلبانان شهید مورد رحمت واسعه خداوند متعال و مغفرت الهی قرار گیرند.

اسلامی گفت: همه باید بدانیم این راه و تفکر نشان داد که می‌توان به خوبی کار کرد و ماندگار شد اگر صادقانه خدمت کنیم،‌ مورد پسند مردم واقع می‌شود و شهید رئیسی و همراهان ایشان نیز همواره این‌گونه خدمت کردند و نامشان نزد مردم ماندگار شده است.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/82953