کد خبر : 83154
تاریخ : 1403/3/9
گروه خبری : شهر

مدیر شهرداری منطقه 4 همدان خبر داد:

احداث پارک بانوان در منطقه کم‌برخوردار همدان

علی طهماسبیان صبح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرداری منطقه چهار از ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان خبر داد و اظهار کرد: این مجتمع به مساحت 12 هزار متر مربع در مجاورت کوی علی‌آباد در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش گسترش فضای سبز و نیاز شهروندان به ایجاد فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات فراغت بانوان، درنظر داریم با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک اقدام به ایجاد این مجتمع کنیم.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با بیان اینکه ضمن بازدید از محل پیش‌نویس تفاهم‌نامه منعقد شده است، گفت: در این راستا قرار است 12 هزار متر مربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه برای ایجاد پارک بانوان، تحویل شهرداری منطقه چهار شود.

وی با تأکید بر اینکه درصددیم این مکان تبدیل به فضایی برای برگزاری کلاس‌‌ها و دوره‌های آموزشی خانواده، مهارت‌های زندگی، حرفه‌آموزی و مراسم‌ ملی و مذهبی شود، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است.

طهماسبیان با اشاره به اینکه این پارک دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود، اضافه کرد: درصورت احداث این مجتمع، نخستین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم‌برخوردار شهر تقدیم شهروندان خواهد شد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/83154