کد خبر : 83204
تاریخ : 1403/3/10
گروه خبری : سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد:

ارائه خدمات رایگان 120 پزشک متخصص در همدان

علی سنجربگی روز پنجشنبه اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر همدان با مشارکت فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و کاروان سلامت الکفیل، 90 یونیت دندان‌پزشکی در سالن مجاور حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به‌منظور ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مستقر کرد.

وی اضافه کرد: بیمارستان (آر.دی.اچ) برای درمان اضطراری و سرپایی بیماران توسط هلال‌احمر در این محل دایر شده است؛ همچنین یک شعبه از داروخانه هلال‌احمر در این محل برپا شده و داروی رایگان به بیماران دارای نسخه پزشک ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: مجموع افراد حاضر در این طرح شامل پزشک، دستیار پزشک، گروه تریاژ، تیم حمایت روانی و سایر افراد که به مردم خدمات ارائه می‌دهند، به حدود 250 نفر می‌رسد.

سنجربگی اضافه کرد: به افرادی که با انجام معاینه و تجویز پزشک نیاز به استفاده از عینک دارند، عینک به‌صورت رایگان تحویل داده می‌شود؛ همچنین پزشکان عمومی، متخصصان عفونی، قلب، کودکان، مامایی، زنان و زایمان، ارولوژی، داخلی و مددکاری و حمایت روانی در این برنامه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در این محل خدمات آموزشی و فرهنگی نیز ارائه می‌دهد، ادامه داد: برخی والدین با فرزندان به این محل برای انجام معاینات پزشکی مراجعه می‌کنند؛ بنابراین یک فضای دوست‌دار کودک برای مشغول کردن فرزندان کم‌سن‌و‌سال به بازی و نقاشی در این مکان دایر شده است.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/83204