کد خبر : 84416
تاریخ : 1403/4/16
گروه خبری : استان‌ها

۱۶ عنوان نمایشگاه تخصصی در کردستان برپا می شود

علیرضا فروتن روز شنبه اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان استان اردیبهشت و نمایشگاه تخصصی گل و گیاه خرداد سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج برپا شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی هم ۱۸ تا ۲۲ تیر در سنندج برپا می شود، افزود: از دیگر نمایشگاه هایی که امسال برپا می شود شامل نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، نمایشگاه تخصصی کودک، نوجوان و تجهیزات ورزشی و نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و صنایع وابسته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان ادامه داد: نمایشگاه تخصصی کتاب، رسانه، نشریات و مطبوعات، نمایشگاه تخصصی کشاورزی و نمایشگاه لوازم خانگی از دیگر عنوان نمایشگاه هایی است که امسال برپا می شود.

فروتن اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک استان، نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت و نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع دستی و جشنواره اقوام از دیگر نمایشگاه هایی است که پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی، نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، شیرینی، شکلات و ماشین آلات وابسته و نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، تجهیزات آبیاری و گیاهان دارویی هم تا پایان سال در مرکز استان گشایش خواهد یافت.

 

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/84416