کد خبر : 85591
تاریخ : 1403/5/15
گروه خبری : استان‌ها

خدمات مشترکان آبفا در 6 شهر استان همدان غیر حضوری شد

فرهاد بختیاری‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این خدمات مشترکان در شهرهای فامنین، درگزین و رزن غیر حضوری شده بود و اکنون سه شهر جدید شامل بهار، اسدآباد و کبودراهنگ نیز اضافه شدند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات غیر حضوری نوع اول به مشترکان شهری و روستایی در دستور کار شرکت قرار دارد که از آن جمله می‌توان به ثبت و تغییر شماره تلفن همراه مالک و مستأجر، بررسی و ارسال صورت‌حساب و ارائه تسویه حساب قبوض آب‌بها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: اعلام بدهی و ارسال آخرین قبض آب‌بها، ثبت درخواست آزمایش کنتور، اعلام شماره بدنه کنتور و یا اشتراک، ثبت درخواست قطع، وصل و جابه‌جایی انشعاب و ثبت آخرین کارکرد کنتور، از دیگر خدمات غیر حضوری شرکت آبفا به مشترکان است.

وی هدف از غیر حضوری شدن خدمات این شرکت را افزایش میزان رضایت‌مندی و تکریم مشترکان شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: شرکت آبفا همواره تلاش می‌کند خدماتی با کیفیت و در سریع‌ترین زمان و بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت را به مشترکان ارائه دهد.

بختیاری‌فر یادآور شد: هم‌اکنون در همه شهرهای استان خدمات غیر حضوری شرکت آبفا از طریق سامانه خدمات مشترکان به نشانی es.hww.ir انجام می‌شود که هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نظر خود را از شرکت آبفا دریافت کنند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/85591