علیاحمد نادری اظهار کرد: در پنجماهه نخست سال جاری بیش از 577 هزار و 861 تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی برقرار شده است. وی افزود: از این تعداد تماس 505 هزار و 708 مورد تماسهای مشاوره و عملیاتی بوده که بیش از 176 هزار و 246 تماس منجر به عملیات پلیسی و حضور پلیس در صحنه شده است. این مقام مسئول اظهار کرد: تماسهای مشاوره و درخواست راهنمایی شهروندان از پلیس 315 هزار و 976 تماس را به خود اختصاص داده است. معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: بیش از پنج هزار و 500 تماس غیر ضروری در این مدت صورت گرفته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، دو درصد افزایش داشته است. وی تأکید کرد: لازم است شهروندان عزیز با توجه به حجم بالای مأموریتهای پلیس، جهت تسریع در انجام مأموریتهای محوله و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان، با مدیریت در تماس تا حد امکان از تماسهای غیر ضرور با سامانه مرکز فوریتهای پلیسی خودداری کنند. معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان در خاتمه با اشاره به اینکه اینگونه تماسها با سامانه مرکز فوریتهای پلیس موجب تضییع حقوق شهروندانی خواهد شد که به فوریت پلیسی نیاز دارند، گفت: از هماستانیهای عزیز انتظار داریم با مدیرت در تماس درصورتی که بعد از تماس، مشکل و مسئله بدون حضور پلیس حل میشود، نیاز به عدم حضور را مجدد به سامانه 110 اعلام کنند. نادری عنوان کرد: بدون تردید رعایت این موضوع پلیس را در ارائه هرچه بهتر خدمات به متقاضیان یاری خواهد کرد.
|