کد خبر : 86568
تاریخ : 1403/6/28
گروه خبری : اقتصادی

حضور 125 غرفه در نمایشگاه فروش پاییزه همدان


مسعود دهبانی‌صابر روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه فروش پاییزه همدان اظهار کرد: فروش پاییزه با عرضه محصولات مورد نیاز مردم در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از 26 شهریورماه آغاز به کار کرده است.
وی افزود: در این نمایشگاه بیشتر کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم همدان ازجمله نوشت‌افزار،کیف‌وکفش، مواد غذایی و بهداشتی، مواد پروتئینی و اقلام خوراکی، عرضه شده است.
دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه 125 واحد صنفی در این نمایشگاه خدمت ارائه می‌کنند، بیان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برپا شده است.
وی با اشاره به حضور استان‌های خراسان، گیلان، کرمانشاه، کردستان، تهران، زنجان، کرمان و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه، افزود: سطح برگزاری این نمایشگاه در شرایط مناسبی قرار دارد و تعدادی از غرفه‌داران نیز بومی همدان هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: این نمایشگاه همه‌روزه تا 31 شهریورماه پذیرای علاقه‌مندان و همشهریان است و افراد می‌توانند برای برنده شدن هدایا، با شماره‌گیری کد رایگان #121*6655* در قرعه‌کشی روزانه این نمایشگاه شرکت کنند.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند هرروز از ساعت 15 تا 21 با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع در میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان، از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/86568