کد خبر : 86758
تاریخ : 1403/7/5
گروه خبری : اقتصادی

راه و شهرسازی ایلام مکلف به تأمین زمین برای مسکن ایثارگران شد


سعید هژبری روز چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف زمین برای ساخت مسکن ایثارگران استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا جایگاه والایی در کشور و استان دارند و همه مدیران در خدمات رسانی به این قشر وظیفه دارند که نهایت تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به مسأله مهم مسکن ایثارگران استان ایلام، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و تفاهم نامه‌های قبلی، اداره کل راه و شهرسازی ظرف مدت یک هفته زمین مورد نیاز را در اختیار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ساخت مسکن جامعه هدف قرار دهد.
محمد رحیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در جلسه گفت: مسکن جزو مهمترین نیازهای جامعه هدف ایثارگران استان است و انتظار داریم با توجه به تفاهم نامه‌های قبلی، زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن جامعه هدف قرار گیرد.
فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز با اشاره به جایگاه بالای خانواده‌های معظم شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: نهایت همکاری و تلاش خود را خواهیم کرد که این زمین مورد نیاز مسکن ایثارگران ظرف یک هفته تعیین و در اختیار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام قرار گیرد.
به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیش از 102 هزار نفر از خدمات این بنیاد در استان بهره‌مند هستند.
  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/86758