کد خبر : 86874
تاریخ : 1403/7/8
گروه خبری : فرهنگی

برگزاری نهمین جشنواره جایزه فیروزه در استان مرکزی


علی رضایی با اعلام این خبر افزود: این رویداد هر ساله در راستای حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی و سه رویکرد ایده‌های استارت آپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه‌سازی برای هم افزایی شرکت‌کنندگان صنایع فرهنگی و... از اهداف این جشنواره است.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه 1403 است، تولید اسباب بازی، عروسک، هدایای فرهنگی، نوشت افزار و طراحی شخصیت را، موضوعات این جشنواره عنوان کرد.
گفتنی است، به نقل از ارشاد استان مرکزی، رضایی با اشاره به اینکه، ایده‌های نوجوانان در عرصه صنایع فرهنگی با موضوعات جشنواره، بخش ویژه این رویداد به شمار می‌آید، افزود: برگزاری جشنواره به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir انجام خواهد شد.
  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/86874