کد خبر : 87109
تاریخ : 1403/7/15
گروه خبری : جامعه

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی:

روستاها نیاز به برنامه راهبردی اشتغال و توسعه پایدار دارند


عباس صوفی به‌مناسبت روز روستا و عشایر در نشست با دهیاران خانم حوزه انتخابی همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاها نیاز به برنامه راهبردی اشتغال و توسعه پایدار دارند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تمامی روستا از امکانات کافی برخوردار شوند.
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اعتماد به دهیاران و توجه به مطالبات این قشر از سوی دستگاه‌های اجرایی، باید صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه اعضای شورا و دهیاران معتمدین مردم بوده و برای ما از جایگاه خاصی برخوردار هستند، افزود: سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی اساسی، مطالبه‌گری و انگیزه بخشیدن به دهیاران، رو به جلو قدم برداریم تا روستاییان به‌صورت ملموس کم شدن مشکلات را احساس کنند.
صوفی با تأکید بر کار ساختارمند، خاطرنشان کرد: دهیاران نقش مهمی در توسعه روستاها دارند، مخصوصاً دهیاران خانم که می‌توانند ارتباط خوبی با بانوان روستا برقرار کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهسازی روستاها دغدغه مهم و اصلی دهیاران محسوب می‌شود، تصریح کرد: توسعه متوازن روستاها ازلحاظ فرهنگی، اقتصادی و عمرانی باید بیش‌ازپیش مد نظر باشد.
وی افزود: ایجاد نشاط و فضای بازی برای بچه‌ها در روستاها نیز باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد.
گفتنی است؛ در این نشست دهیاران خانم حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی مشکلات روستاهای خود را مطرح کردند.
  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/87109