کد خبر : 87785
تاریخ : 1403/8/1
گروه خبری : اقتصادی

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان؛

سعید احسانی سرپرست شعب بانک سپه منطقه همدان شد


روز شنبه 28 مهرماه 1403 طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک سپه، سعید احسانی به‌عنوان سرپرست جدید شعب بانک سپه منطقه همدان منصوب شد.
در این مراسم که با حضور محقق‌نیا عضو هیئت مدیره، جعفری معاون سرمایه انسانی، شجاعی مدیر امور مناطق غرب کشور بانک سپه، معاونین و رؤسای شعب و دوایر منطقه همدان و همچنین برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان در سالن همایش‌های ساختمان مدیریت بانک سپه برگزار شد، از زحمات رضا عسگری تقدیر و سعید احسانی به‌عنوان سرپرست جدید شعب منطقه همدان معرفی شد.
محقق‌نیا در این مراسم با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و لبنان در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، یاد و خاطره شهدای مقاومت به‌ویژه شهید یحیی السنوار و سیدحسن نصرالله را گرامی داشت.
وی با بیان اینکه بانک سپه به‌عنوان بانک دولتی نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند، عنوان کرد: امروزه عرصه اقتصادی عرصه اول تهدید و جنگ بوده و دشمن با تمامی قوا در این عرصه وارد شده است.
محقق‌نیا بانک‌ها را جزء جدایی‌ناپذیر عرصه جنگ اقتصادی دانست و اظهار کرد: در نظام بانکی با هر قدمی که برمی‌داریم کمک می‌کنیم نقشه‌های دشمن خنثی شود و چرخ‌های اقتصاد کشور روان‌تر بچرخد.
این مقام مسئول ضمن تشکر از زحمات و خدمات صادقانه و خالصانه رضا عسگری در طول مدت سه سال مدیریت در منطقه همدان، سعید احسانی را به‌عنوان سرپرست جدید این منطقه معرفی کرد و با ابراز امیدواری از تلاش در جهت ارتقای جایگاه استان همدان، خواستار تعامل و همدلی همه همکاران با ایشان در تمامی برنامه‌ها شد.
رضا عسگری، مدیر سابق شعب بانک سپه منطقه همدان نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین و ارائه گزارشی از عملکرد منطقه همدان در طول مدت خدمت خود، از تمامی همکاران استان همدان که با تلاش‌های خود موجب پیشبرد اهداف بانک بزرگ سپه شدند، قدردانی و ضمن تبریک به سرپرست جدید استان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
سعید احسانی، سرپرست جدید شعب بانک سپه منطقه همدان نیز در سخنانی ضمن تشکر از حُسن اعتماد هیئت مدیره و مدیرعامل و همچنین قدردانی از زحمات رضا عسگری، عنوان کرد: استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، زمینه‌های بسیار زیادی برای رشد و تعالی دارد که با اتکا به خداوند متعال و کمک و تلاش همکاران می‌توانیم ضمن برنامه‌ریزی منسجم و منظم، به این مهم دست یابیم.
  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/87785