کد خبر : 87786 تاریخ : 1403/8/1 گروه خبری : جامعه |
|
در 6 ماهه ابتدای سال انجام شد؛ پاسخگویی به بیش از 8000 تماس در مرکز مدیریت راههای استان همدان |
|
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، مهرداد آهکی ضمن اشاره به شکایات ثبتشده در سامانه 141، مرکز مدیریت راههای استان همدان تا تاریخ 31 شهریورماه 1403، اظهار کرد: کل شکایات ثبتشده در سامانه دو هزار و 736 مورد بوده که در حوزه راهداری مواردی از قبیل خرابی روسازی، آشکارسازی موقعیت غیر منتظره و مخاطرهآمیز، پاکسازی سطح راه (از سنگریزه)، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چالههای مخاطرهآمیز در جادهها و پاکسازی سطح راه (از لاشه حیوان) را شامل میشود. وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحلیل و جمعبندی شکایات ثبتشده در سامانه سوانح و حوادث جادهای توسط این اداره کل در نیمه نخست سال جاری، مشکلات راهها با یکهزار و 706 شکایت بیشترین سهم از تماسهای سامانه 141 را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حملونقل باری، مسافری، عوارضیها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه، موضوع تماسها بوده است. مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان تأکید کرد: در بحث مشکلات حوزه حملونقل کالا نیز 736 مورد تماس داشتهایم که بیشتر درخصوص عدم پرداخت کرایه بار شرکتهای باربری بوده که در این مورد روزانه افزونبر 10 مورد تماس با کارشناسان انجام میشود. وی تصریح کرد: در حوزه حملونقل مسافر هم 228 مورد شکایت شامل عدم صدور بلیت در مبدأ سفر، تخلفات رانندگی راننده، خستگی و خوابآلودگی راننده، برخورد نامناسب کارکنان شرکت مسافری، مسافرگیری غیر مجاز حین سفر و مهمترین موضوع تأخیر بیش اندازه در آغاز سفر، مشکلاتی هستند که طی تماس با کارشناسان مرکز مطرح میشوند و خوشبختانه همه موارد با پیگیری اداره مسافر، رفع شده است. آهکی یادآور شد: 20 مورد از شکایات هم درخصوص حریم راه بوده که در این حوزه مهم مشکلات شامل ایجاد راه دسترسی غیر مجاز در حاشیه راهها، تخلیه نخاله در حاشیه راهها و مهمترین موضوع ساختوساز غیر مجاز در حاشیه راه گزارش شده است. مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان ابراز کرد: سامانه 141، مرکز مدیریت راههای استان همدان، پُل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان است و کاربران میتوانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود. |
لینک | |
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/87786 |