کد خبر : 87932
تاریخ : 1403/8/5
گروه خبری : جامعه

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

ارتقای فعالیت‌های آموزشی در بیجار

رفع مشکل کمبود نیروی انسانی

هاشم ناظمی‌جلال در نشست فوق‌العاده‌ای که با هدف رفع برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش بیجار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که آموزش و پرورش در طول چند مدت اخیر با آن روبرو بوده است بحث نیروی انسانی بوده که خوشبختانه با تدابیری که بخشی از آن به حمایت‌ها و پیگیری‌های نمایندگان مجلس بر می‌گردد همچون آزمون‌های استخدامی مشکل رفع شده است.
وی افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان بیجار به لحاظ آماری چه در نیروی انسانی و چه در سرانه فضاهای آموزشی وضعیت مطلوب‌تری دارد؛ لذا این امر می‌تواند زمینه ساز این موضوع باشد که به سمت ارتقای کیفیت حرکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: این نهاد در اکثر شاخص‌های مرتبط با پروژه مهر وضعیت مطلوبی داشت و این نتیجه زحمت شهرستان‌ها، نواحی و مناطق بود، البته برخی موارد نیز هست که نیازمند پیگیری و برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده است.
ناظمی جلال تاکید کرد: در شهرستان‌ها و مناطقی مانند بیجار و کرانی که برخی حوزه‌های آموزش و پرورش فاقد فعالیت و یا فعالیت کمتری دارند؛ می‌توان این توان و انرژی را به سمت دیگر حوزه‌های آموزش و پرورش هدایت و تغییرات مثبتی ایجاد کرد.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/87932