کد خبر : 87942
تاریخ : 1403/8/5
گروه خبری : جامعه

پلیس همدان بیش از 483 کیلوگرم تریاک کشف کرد


سردار سلمان امیری روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در دو عملیات برون‌استانی موفق به کشف 483 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند، ابراز کرد: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چندماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان البرز را دارند.
وی اظهار کرد: محل بارانداز قاچاقچیان در باغی واقع در «محمدشهر» استان البرز شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که 460 کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه در این عملیات کشف، چهار دستگاه خودرو سواری توقیف و پنج متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین در عملیات دیگری باند قاچاقچیان مواد مخدر که با خودروی سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان فارس به تهران می‌کرد، در شهر نطنز استان اصفهان شناسایی و خودرو آن‌ها متوقف شد.
سردار امیری افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 23 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف کردند که در این راستا چهار متهم دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.
  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/87942