کد خبر : 88469
تاریخ : 1403/8/17
گروه خبری : جامعه

در 7 ماهه امسال صورت پذیرفت؛

پاسخگویی به بیش از 9700 هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان


به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مهرداد آهکی ضمن اشاره به پاسخگویی به بیش از 9 هزار و 700 هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان تا تاریخ 30 مهرماه 1403، اظهار کرد: بخش عمده تماس‌های ثبت‌شده با موضوعاتی نظیر حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چاله‌های مخاطره‌آمیز در جاده‌ها و آشکارسازی موقعیت غیر منتظره، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها و غیره مرتبط بوده است.
وی افزود: سامانه تلفن گویای 141 به‌صورت 24 ساعته آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در آن‌ها و سایر اطلاعات همچون مسیر و مسافت سفر، تسهیلات بین‌ راهی موجود و غیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان این مطلب که کارشناسان حوزه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کار پاسخگویی به تماس‌های 141 را با جدیت پیگیری می‌کنند، گفت: این سامانه پُل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان است و کاربران می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/88469