کد خبر : 74874
تاریخ : 1402/7/29
گروه خبری : جامعه

نامه 6 عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!

احسان حیدریان با اشاره به نامه شش تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه به شهردار گفت: شش نفر از اعضا در این نامه خواستار استعفای شهردار شده اند.

 

وی که مخالف این نامه و استعفای شهردار است، افزود: این درخواست درحالی که شهردار در حال فعالیت و انجام امور شهر است، تنها شهر و شهرداری را با چالش مواجه می‌کند.

 

وی با غیرمنطقی خواندن این درخواست گفت: اگر شهردار ناکارآمد است و شورای شهر دلیل معتبری در این زمینه دارد، خود شورا باید در این زمینه ورود کند و شهردار را برکنار کند، نه اینکه به شهردار نامه بزند که چون ناکارآمد است، استعفا دهد.

 

حیدریان گفت: از طرفی فعالیت‌های شهردار نشان می‌دهد که امورات شهر درحال انجام است و به تازگی پروژه مهمی مثل تقاطع سپاه به سرانجام رسیده که عمده کارهای آن طی هشت تا 9 ماه انجام و صفر تا صد اعتبارات آن توسط شهرداری تامین شد.

 

وی افزود: همچینین روزانه بیش از 1000 تن آسفالت در معابر شهر توزیع می‌شود و احداث معابر جدید در دستور کار است.

 

حیدریان گفت: این اقدامات نشان دهنده فعالیت شهردار در این شهر است و اگر ناکارآمدی مستندی وجود دارد خود اعضای شورا باید ورود کنند، نه اینکه از شهردار بخواهند استعفا بدهد.

 

وی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی شورا و شهرداری گفت: اختلاف این دو تنها به ضرر شهر و مردم تمام می‌شود و نیاز است که با یکدیگر و درکنار هم برای توسعه شهر تلاش کرده و اختلافات را کنار بگذاریم.

 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/74874