شناسه خبر:74874
1402/7/29 13:57:13

یک عضو شورای شهر کرمانشاه از نامه شش تن از اعضای این شورا به شهردار کرمانشاه خبر داد که در آن از شهردار خواسته شده استعفا بدهد.

احسان حیدریان با اشاره به نامه شش تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه به شهردار گفت: شش نفر از اعضا در این نامه خواستار استعفای شهردار شده اند.

 

وی که مخالف این نامه و استعفای شهردار است، افزود: این درخواست درحالی که شهردار در حال فعالیت و انجام امور شهر است، تنها شهر و شهرداری را با چالش مواجه می‌کند.

 

وی با غیرمنطقی خواندن این درخواست گفت: اگر شهردار ناکارآمد است و شورای شهر دلیل معتبری در این زمینه دارد، خود شورا باید در این زمینه ورود کند و شهردار را برکنار کند، نه اینکه به شهردار نامه بزند که چون ناکارآمد است، استعفا دهد.

 

حیدریان گفت: از طرفی فعالیت‌های شهردار نشان می‌دهد که امورات شهر درحال انجام است و به تازگی پروژه مهمی مثل تقاطع سپاه به سرانجام رسیده که عمده کارهای آن طی هشت تا 9 ماه انجام و صفر تا صد اعتبارات آن توسط شهرداری تامین شد.

 

وی افزود: همچینین روزانه بیش از 1000 تن آسفالت در معابر شهر توزیع می‌شود و احداث معابر جدید در دستور کار است.

 

حیدریان گفت: این اقدامات نشان دهنده فعالیت شهردار در این شهر است و اگر ناکارآمدی مستندی وجود دارد خود اعضای شورا باید ورود کنند، نه اینکه از شهردار بخواهند استعفا بدهد.

 

وی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی شورا و شهرداری گفت: اختلاف این دو تنها به ضرر شهر و مردم تمام می‌شود و نیاز است که با یکدیگر و درکنار هم برای توسعه شهر تلاش کرده و اختلافات را کنار بگذاریم.

 

شناسه خبر 74874