شناسه خبر:82101
1403/2/13 16:52:35

فرماندار همدان از ایجاد شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان خبر داد و گفت: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود.

مسلم مخفی بعد از ظهر روز پنجشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه راستی‌آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تأیید قرار گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.

مخفی به صدور 17 هزار مجوز کسب‌وکار در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خُرد اقدامات خوبی درحال شکل‌گیری است که شعار سال را عملی می‌کند.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی، عنوان کرد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود که این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان، گفت: دستگاه‌های اجرایی کارهای مقدماتی ساخت شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند؛ چراکه این اقدام هم ایجاد اشتغال مناسبی به دنبال دارد و هم به سامان‌دهی افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند.

مخفی بیان کرد: سال گذشته و با راه‌اندازی سلسله‌نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در مناطق مختلف شهر همدان، شاهد صدور 13 هزار مجوز و رشد 60 درصدی مجوزهای کسب‌وکار و مشاغل خانگی در شهر همدان بودیم.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 82101