شناسه خبر:11458
1398/6/9 08:41:44

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت:‌ نیروهای پلیس راهور با تشدید اجرای طرح ترافیک تابستانی حضور بیشتری در خیابان‌های شهرهای مختلف استان ازجمله سنندج با هدف کمک به روان‎سازی تردد وسایل نقلیه دارند.

سرهنگ رمضان نادری اظهار کرد:‌ در شهریورماه تعداد مسافرت‌های درون و برون‎شهری افزایش می‌یابد و در این راستا حضور مأموران پلیس راهور را برای جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی در معابر اصلی شهرها افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شرایط آماده‎باش قرار دارند و تعداد گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده نیز بیشتر شده‎است، افزود:‌ این افزایش حضور در راستای کاهش تخلفات حادثه‎ساز در مراکز و حاشیه شهرها و روان‌سازی ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر صورت گرفته و تا مهرماه ادامه دارد.

سرهنگ نادری با بیان اینکه همکاری رانندگان وسایل نقلیه و مردم در اجرای درست این طرح مؤثر است، تأکید کرد:‌ تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران برقرار شده و شرایطی برای سفرهای بی‎خطر فراهم شود.

وی یادآوری کرد: در این ایام که حجم مسافرت‌های درون‎شهری با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات تابستانی افزایش یافته از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای انجام سفرهای خود استفاده کنند تا شاهد ترافیک روان و کم‎حجم در معابر و میادین اصلی شهر‌ها ازجمله سنندج باشیم.

گفتنی است؛ طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی از اول تیرماه در استان کردستان آغازشده و تا اول مهر ادامه دارد.

شناسه خبر 11458