شناسه خبر:12576
1398/7/11 08:28:42

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکل آب شرب همدان تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته‎است، گفت: استیضاح وزیر نیرو کلید خورده زیرا سال آینده همدان با ابرچالش آب مواجه خواهد شد.

امیر خجسته روز گذشته با بیان اینکه بیش از 75 درصد آب شرب همدان سطحی است و اگر سال آینده بارندگی نباشد مردم با چالش جدی مواجه می‌شوند، اظهار کرد: با این وضعیت احتمالاً ابرچالش آب شرب در سال آینده رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در 15 سال گذشته که انتقال آب از سد تالوار مطرح شده این طرح ثمره‌ای نداشته و بیهوده بوده‎است، تصریح کرد: مدیر آب منطقه‌ای باید در صداوسیما پاسخگوی سؤالات مردم باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که مشکلات آب شرب همدان به کجا رسید و سد تالوار چه زمان به بهره‌برداری می‌رسد؟ گفت: آیا این سد آب مورد نیاز را دارد؟

وی با اشاره به اینکه استیضاح وزیر نیرو کلید خورده‎است، تأکید کرد: هیئت دولت مجوزی در سال 96 صادر کرد تا آب از سد آزاد به سد قوچم و همدان هدایت شود، اما به کجا انجامید؟

خجسته با بیان اینکه با قاطعیت اعلام می‌کنم در زمینه رفع مشکل آب شرب همدان تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته‎است، اذعان کرد: جلساتی نیز تعیین می‌شود تا وزیر نیرو و آقای نوبخت پاسخگو باشند که حضور پیدا نکرده و جلسه کان‎لم‎یکن می‌شود.

وی در گفت‎گو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بی‌تو

شناسه خبر 12576