شناسه خبر:23459
1399/3/27 00:30:19

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس به توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب از آغاز نظام مقدس اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: دشمنان فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید شکیبا سلیمی؛ فرمانده سابق شهرستان سروآباد اظهار کرد: سردار شهید شکیبا سلیمی سردار رشید اسلام فرماندهی دلسوز، لایق و صدیق به نظام و انقلاب بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: شهید سلیمی در سال‌های گذشته در شهرستان سروآباد به‌عنوان فرمانده سپاه مشغول خدمت بود و خدمات شایسته‌ای را به مردم این خطه مرزی ارائه کردند.

سردار حسینی از دین اسلام به‌عنوان دین و مکتب برتر در جهان نام برد و افزود: در دین اسلام که دین برتر ادیان الهی است، سیاه، سفید، فقیر و ثروتمند هیچ فرقی با هم ندارند، مگر در تقوای الهی در حالیکه در کشورهای غربی سفیدپوستان بر فقرا و سیاه‌پوستان و سایر نژادهای برتری دارند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرام‌فر در ادامه به حادثه کشته شدن یکی از شهروندان آمریکایی توسط پلیس به جرم سیاه‌پوست بودن اشاره کرد و افزود: یکی از شهروندان کشور آمریکا در کشوری که ادعای دفاع از حقوق بشر دارد، تنها به‌دلیل سیاه‌پوست بودن توسط پلیس کشته می‌شود و این مصداق واقعی نقض حقوق بشر است.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی،اتحاد و همبستگی ملت ایران همواره در برابر دشمنان پیروز بوده و توطئه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.

سردار حسینی در ادامه به شیوع پیک دوم کرونا در استان اشاره کرد و گفت: سپاه از آغاز شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس با تمام نیرو ورود پیدا کرد و در کنار اقدامات مختلف در زمینه گندزدایی، ضدعفونی و... 128 هزار انواع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان توزیع کرده است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرام‌فر افزود: بعد از فرمان حضرت آقا در 15 شعبان در مورد برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات به شکلی دیگر در این راستا ورود کردیم و در قالب این طرح سه رزمایش بزرگ مؤمنانه در استان برگزار شد.

سردار حسینی یادآوری کرد: در قالب این سه رزمایش در مجموع، بالغ‌بر 38 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد تومان در بین 38 هزار خانواده نیازمند شناسایی شده در سطح استان توزیع شد.

وی افزود: در سال جاری و شیوع بیماری کرونا، 85 میلیارد و 190 میلیون ریال کمک مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در سطح این استان توزیع شد.

در پایان این مراسم، با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از زحمات و تلاش‌های 4 ساله «سرهنگ پاسدار جعفر غفاریان» فرمانده سابق سروآباد، قدردانی و «سرهنگ پاسدار محسن ایوانی» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سروآباد معرفی شد.

شناسه خبر 23459