شناسه خبر:27281
1399/6/2 00:27:36
معاون اوقاف و امور خیریه خبر داد:

تعمیر و نگهداری 5 رقبه از موقوفات لرستان

سپهرغرب، گروه خبر:معاون اقتصاد و بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از تعمیر، نگهداری و بازسازی پنج رقبه عرصه و اعیان موقوفات استان در سال جاری خبر داد.

مهندس مسلم رضایی‌پور اظهار کرد: تعمیر، نگهداری و بازسازی پنج رقبه از عرصه و اعیان موقوفات لرستان در سال جاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مهم در راستای عمران و آبادی اماکن متبرکه و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت تبدیل بقاع به ‏قطب‌های فرهنگی صورت گرفته است.‏

رضایی‌پور اضافه کرد: در خرم‌آباد پروژه تعمیر و نگهداری رقبه موقوفه عاقل، به متراژ 100 مترمربع انجام می‌گیرد.

معاون اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در رقبه موقوفه ثماوی‌اصلانی خرم‌آباد نیز پروژه‌های تعمیر و نگهداری انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد: در رقبات موقوفات حاج‌سمیعا بروجرد، مسجدالنبی دورود و مسجد فاطمیه الیگودرز نیز پروژه‌های تعمیر و نگهداری در سال جاری اجرایی می‌شود.

رضایی‌پور گفت: ‏ بنابراین تعمیر، نگهداری و بازسازی پنج رقبه از عرصه و اعیان موقوفات لرستان در چهار شهرستان انجام می‌شود.

معاون اوقاف و امور خیریه لرستان ‏یادآوری کرد: مجموع مساحت رقبات عرصه اعیانی که در آن‌ها پروژه‌های عمرانی اجرایی خواهد شد، 700 مترمربع است که با اعتباری بالغ‌بر 670 میلیون تومان به اتمام می‌رسد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 27281