شناسه خبر:27972
1399/6/16 13:51:13

فرمانده انتظامی دورود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم‌خیز و توقیف 42 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و دستگیری 52 متهم طی 72ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید سیامنصور گفت: طرح پاک‌سازی در نقاط آلوده و جرم‌خیز سطح شهرستان، توسط عوامل کوپ، پلیس‌های تخصصی و پرسنل ستادی این فرماندهی و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح در مناطق جرم‌خیز به اجرا درآمد و تعداد 17 دستگاه خودرو و 25 دستگاه موتورسیکلت توقیف و تعداد 52 نفر قاچاقچی کالا و متهم تحت‌تعقیب مقام قضایی و خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دورود کشف دو کیلو و 200 گرم تریاک، سه قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی، دستگیری چهار نفر قاچاقچی سلاح و سه سارق و هشت خرده‌فروش موادمخدر را از دیگر اقدامات اجرای طرح اعلام کردند.

سیامنصور ضمن تشکر از مردم به‌خاطر گزارشات به‌موقع و همکاری با نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح‌های مختلف به‌صورت ضربتی و غیرمترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان، می‌توانند با گزارش سریع و به‌موقع، ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، نقش مؤثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27972