شناسه خبر:28474
1399/6/24 14:08:26

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کوهدشت گفت: امسال 1300 واحد مسکونی با اولویت مناطق محروم در این شهرستان مقاوم‎سازی می‌شود.

حسن قربانی اظهار کرد: اعتبارات بنیاد مسکن این شهرستان در بخش‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی، مسکن محرومان و واحدهای تخریب‌شده از سیل به‌طور کامل جذب شده‌است.

وی با اشاره به مساعدت مدیرکل بنیاد مسکن لرستان برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در کوهدشت افزود: مقاوم‌سازی هزار و 300 واحد مسکونی با اعتبار هر واحد 40 میلیون تومان وام در این شهرستان از سال گذشته شروع شده‌است و برخی از این واحدها در مرحله اسکلت‌بندی و یا تکمیل هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کوهدشت عنوان کرد: تاکنون سهمیه مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی برای امسال اعلام نشده‌است و به‌محض اعلام سهمیه کار مقاوم‌سازی را در واحدهای موردنظر شروع می‌کنیم.

وی بیان کرد: سهمیه مقاوم‌سازی 350 واحد مسکن محرومان برای کوهدشت را توانسته‌ایم جذب کنیم که برای هر واحد 40 میلیون تومان وام با اعتبار چهار درصد و 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض اختصاص داده شده‌است.

قربانی با اشاره به ضرورت بازسازی مسکن‌های تخریبی در مناطق محروم کوهدشت گفت: برخی از این واحدها به مرحله اسکلت‌بندی رسیده‌است و تصمیم داریم که در سال جدید نیز سهمیه‌های بیشتری را جذب کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کوهدشت خاطرنشان کرد: خدمات ساخت‌وساز مسکن در شهرهای درب‌گنبد، کوهنانی و گراب توسط این بنیاد در حال انجام است و سند واحدهای مسکن روستایی نیز توسط بنیاد مسکن صادر می‌شود.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 28474