شناسه خبر:31256
1399/8/14 14:14:13

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: بیش از 280 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی امسال هستند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات راهداری زمستانی، افزود: بیش از 280 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم عزیز خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: بیش از 500 نیروی مجرب راهداری به شکل شیفتی در راهدارخانه‌های استان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف عملیات بازگشایی محورهای استان را انجام دهند.

این مقام مسئول اظهار کرد: استان همدان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و آب‎وهوایی که دارد، زمستان زود هنگام را تجربه می‌کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره‌سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها درحال انجام است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: ماشین‎آلات راهداری هم‌اکنون در گردنه‌های حساس استان مستقر شده‌اند تا درصورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

این مقام مسئول یادآور شد: 240 خط تلفن برای پاسخگویی به مردم عزیز در سامانه 141 تعریف شده است تا هم‌وطنان گرامی درصورت داشتن انتقاد، پیشنهاد و شکایات بتوانند به سهولت با مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها ارتباط برقرار کنند.

شناسه خبر 31256