شناسه خبر:32603
1399/9/8 11:18:24
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان تاکید کرد؛

مردم کوهدشت در انتظار تکمیل بیمارستان «رازی»

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکمیل پروژه بیمارستانی «رازی» کوهدشت تاکید کرد و گفت: مرکز درمان بستر رومشکان نیز نیازمند تجهیزات بیشتری است.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت نیازمند امکانات و تجهیزات پزشکی است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اختصاص امکانات و تجهیزات پزشکی به این بیمارستان، عنوان کرد: وزیر بهداشت دستور اختصاص این امکانات مانند «ام آر آی»، «سی تی اسکن» و… را به بیمارستان کوهدشت داده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مرکز درمان بستر شهرستان رومشکان، بیان داشت: این مرکز از قبل یک سری تجهیزات داشت، همچنین تجهیزات جدیدی برای این مرکز در رومشکان اختصاص پیدا کرده است.

حجت الاسلام مبلغی، تصریح کرد: اما این تجهیزات کفاف حوزه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان را نمی‌دهد و مردم به تجهیزات و امکانات پزشکی بیشتری نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان دوم کوهدشت در حال اجرا است، گفت: تاکید ما بر تسریع در عملیات اجرایی این بیمارستان است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: ضرورت دارد که این بیمارستان هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

حجت الاسلام مبلغی از پیگیری برای اختصاص اعتبار به این پروژه بیمارستانی در سال 1400 خبر داد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر فازهای مختلف این پروژه به اتمام برسد و به سراغ تأمین تجهیزات پزشکی آن برویم.

شناسه خبر 32603