شناسه خبر:36571
1399/11/21 10:17:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: بیش از 29 هزار بسته معیشتی بین محرومین کردستانی توزیع شده است.
حجت‌الاسلام کاروند اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا از محل موقوفات استان کُردستان، تاکنون 29 هزار سبد کالا و بسته بهداشتی در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان که در جمع روحانیان سقزی صحبت می‌کرد، از توزیع یک‌هزار بسته سبد کالا بین نیازمندان این شهرستان خبرداد و افزود: این سبد کالا که شامل 11 قلم مواد خوراکی است به مبلغ هر بسته یک‌میلیون تومان است که از محل موقوفات استان خریداری و امروز در سقز توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا از محل موقوفات استان تاکنون 29 هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های مختلف استان در بین نیازمندان واقعی جامعه توزیع شده است.
حجت‌الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، محرومین مناطق روستایی، مناطق حاشیه‌ای شهرستان‌ها، کارگران و خانواده‌های دانش‌آموزان کم بضاعت و خدام مساجد از اقشاری هستند که توسط امور خیریه اوقاف شناسایی شده و از محل موقوفات به آنان بسته‌های معیشتی اهدا شده است.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در آینده نیز اداره اوقاف و امور خیریه در صدد است با همکاری خیرین و از محل موقوفات کمک کار محرومان جامعه باشد.
امام جمعه سقز هم در این مراسم با تقدیر از اداره اوقاف و امور خیریه که در شهرستان سقز اقدام به توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان جامعه کرده است بر ادامه این روند تا از بین رفتن ویروس منحوس کرونا تاکید کرد.
ماموستا سیدحسین حسینی با اشاره به اینکه خیرین همواره در کارهای خیر و خداپسندانه کمک کار مسئولان بوده‌اند بر همکاری آنان با اوقاف و امور خیریه در رسیدگی به امورات نیازمندان جامعه تاکید کرد.
در ادامه این مراسم یکهزار بسته معیشتی بین افراد کم درآمد که معیشت آنان به علت بیماری کرونا آسیب دیده است، توزیع شد.

شناسه خبر 36571