شناسه خبر:39000
1400/1/22 09:47:04
معاون تبلیغات اسلامی ایلام:

جشنواره «محله همدل»در ایلام اجرا می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: جشنواره «محله همدل» طی ماه مبارک رمضان در استان ایلام اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام حشمت‌الله رستمی اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان پویش و جشنواره محله همدل در سطح محلات در مرکز استان با همکاری بنیاد هدایت اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: گسترش امید در سطح عمومی یکی از عوامل نشاط اجتماعی است، مردم باید گشایش در امور و حل مسائل و معضلات خود را در متن محله‌های خود احساس کنند، این حس امید وقتی که مسائل محله با ابتکار و همت خود اهالی هر محله حل شود، بیشتر و ماندگارتر است.

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه به هدف از اجرای این طرح پرداخت و اظهار کرد: هدف از این پویش آن است که شرایطی فراهم شود تا مردم به کمک یکدیگر و مدیریت روحانی و مبلغ محله هر تعداد از مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، زیرساختی آموزشی و تربیتی اهالی محله خود را که اولویت دارد، حل کنند.

وی تصریح کرد: در پایان ماه مبارک رمضان به برترین ایده و تجربه در حل مشکلات محله و شهر و روستا جوایزی اهدا می‌شود، ضمناً علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام عدد یک را به سامانه پیامکی 5000212 ارسال کنند.

 

شناسه خبر 39000