شناسه خبر:43407
1400/4/24 16:03:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به همراهی مردم استان در استقبال از طرح مهرواره محله همدل گفت: 521 محله استان متقاشی شرکت در این پویش ملی شدند.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان درکمیته ارزیابی استانی مهرواره محله همدل در سنندج اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان و در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در محلات در استان آغاز شد و 521 محله استان در این پویش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استقبال از این پویش بیانگر احساس مسئولیت مردم در حل مشکلات محله خودشان است، گفت: این طرح در همه استان‌های کشور برگزار شده و مشکلات محلات توسط خود مردم رصد و رفع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: مهرواره محله همدل یک طرح ملی است و برگزیدگان مراحل شهرستانی، استانی و کشوری جداگانه تقدیر خواهند شد.

راهیار بنیاد هدایت کردستان در این جلسه اظهار کرد: طرح مهرواره محله همدل با هدف نشاط و امید و بهره بردن از ظرفیت مردم در راستای حل مسائل و دغدغه‌های محله خود از اول ماه مبارک‌رمضان شروع شد.

حجت‌الاسلام رحمان ‌پوریان افزود: اجرای این طرح در محلات استان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای ایجاد همدلی آغاز شد که در مرحله شهرستانی از 521 محله شرکت‌کننده با رأی داوران 16 محله انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: در مرحله شهرستانی 16 محله برگزیده، 70 درصد امتیاز خود را از داوران شهرستانی و 30 درصد امتیاز را با رای مردمی کسب کردند.

راهیار بنیاد هدایت کردستان افزود: همچنین 11 محله به مرحله دوم استانی راه پیدا کردند و با تشکیل کمیته انتخاب استانی پنج محله از این تعداد به لحاظ شاخص‌های ارزیابی به‌عنوان طرح برتر استانی انتخاب شدند.

پوریان افزود: محلات برتر استانی باید برای جذب آرای مردمی باهم رقابت کنند که در نهایت با رای مردمی محله برتر استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد و مرحله نهایی و انتخاب محلات برتر در سطح کشور تا عید غدیر به پایان می‌رسد.

شناسه خبر 43407