شناسه خبر:43808
1400/5/5 10:00:29

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج بر اساس مصوبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

کمال کاظمی اظهار کرد: در راستای توسعه ساختار مجموعه اداری و تفکیک وظایف در جهت بهبود عملکرد و اثربخشی خدمات شهرداری نسبت به تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری اقدام شد.

وی بیان کرد: در این راستا با توجه به وظایف و اهداف سازمان‌ها نسبت به تهیه و تنظم اساسنامه این دو سازمان اقدام شد و جهت تصویب تقدیم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تاسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج خبر داد و گفت: بر اساس مجوز و تصویب اساسنامه توسط سازمان شهرداری‌ها دو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل در شهرداری تأسیس شد.

کاظمی اعلام کرد: در حال حاضر شهرداری سنندج دارای 9 سازمان است که با تاسیس این دو سازمان جدید جمع سازمان‌های این نهاد مردمی به 11 سازمان افزایش یافت.

وی اعلام کرد: شهرداری سنندج دارای درجه 11 بوده و علاوه بر 11 سازمان دارای سه منطقه، ناحیه ویژه بهاران و سه ناحیه منفصل شهری است.

 

شناسه خبر 43808