شناسه خبر:44209
1400/5/16 10:10:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه برنامه امسال شرکت گاز استان نصب بیش از 10 هزار و 100 علمک است، گفت: تا پایان تیرماه سه هزار و 159 مورد علمک نصب شده که نشان‌دهنده تحقق 31 درصدی از اهداف سال جاری است.

احمد فعله‌گری اظهار کرد: استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان پاک‌ترین، فراوان‌ترین و ارزان قیمت‌ترین منبع برای تولید انرژی و جایگزین ساختن آن با سایر سوخت‌های فسیلی یکی از گام‌های بزرگ در جهت نیل به توسعه پایدار است.

وی تصریح کرد: استفاده از گاز طبیعی نقش مهمی در ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع یکسان شرایط رفاهی برای آحاد مردم کشور نقش به‌سزایی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تعداد روستاهای قابلیت گازرسانی استان را یک‌هزار و571 مورد عنوان کرد، گفت: طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی موجب شده عملیات لوله‌گذاری و نصب علمک با شتابی بیش از پیش انجام شود.

فعله‌گری افزود: مردم روستاهای دورافتاده استان به وصل گاز منازل شان امیدوار شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر 100 درصد از شهرها و 96 درصد از روستاهای کردستان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اذعان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا اوایل سال 1401 تمام روستاهای که از قابلیت گازرسانی برخوردار و دارای جمعیت بالاتر از 20 خانوار هستند به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

فعله‌گری با بیان اینکه برنامه امسال شرکت گاز استان نصب بیش از 10 هزار و 100 علمک است، تصریح کرد: تا پایان تیرماه سه هزار و 159 مورد علمک نصب شده که نشان‌دهنده تحقق 31 درصدی از اهداف سال جاری است.

وی در پایان به وجود بیش از 567 هزار مشترک گاز در استان کردستان گریزی زد و افزود: تمامی این مشترکان از خدمات به‌موقع و ایمن این شرکت برخوردار هستند.

شناسه خبر 44209